Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2007

chick to chick

"Εγώ, να γαμάω άγρια με strap-on ένα ξανθό μωρό που το έχω στήσει στον τοίχο. Εσύ στο παρασκήνιο, να μας κοιτάζεις.
Όταν η γκόμενα έχει ήδη φτάσει στα όριά της, βγαίνω από το μουνάκι της και μπαίνω απότομα στον κώλο της. Αυτή να σφαδάζει από το άγριο ξέσκισμα που της κάνω, αλλά εγώ να μην μπορώ να βρω ικανοποίηση ακόμα και τώρα.
Η ξανθιά πλέον δεν μπορεί να σταθεί στα πόδια της από το γαμήσι. Την πετάω παράμερα, βγάζω τα "εξαρτήματα" και σε πλησιάζω σαν γατούλα, καθώς ξαναγίνομαι γυναίκα.
Το μουνάκι μου υποδέχεται τον ήδη καυλωμένο πούτσο σου με αγαλλίαση, καθώς κάθομαι πάνω σου κι αρχίζω να κουνιέμαι..."
Ξέρω ότι πεθαίνεις από καύλα καθώς σου περιγράφω τη φαντασίωσή μου από το τηλέφωνο. Σχεδόν νιώθω τον πούτσο σου να πάλλεται μέσα από το παντελόνι. Αρχίζεις να τον παίζεις, οι πνιχτές διακοπές στην ανάσα σου με κάνουν να προσθέτω περισσότερες λεπτομέρειες στην ιστορία. Με τρελαίνει η ιδέα του πόσο άγρια μαλακίζεσαι. Καθώς τα βογκητά σου κορυφώνονται, σταματάω τη διήγηση, αλλά όχι για πολύ...
Μόλις σε λίγα λεπτά έχεις καυλώσει και πάλι. Το καταλαβαίνω από την αλλαγή στον τόνο της φωνής σου. Ξέρεις ότι αν δεν ήμασταν μακρυά, αυτή τη στιγμή θα γαμιόμασταν άγρια, ξέρεις πόσο λατρεύω να νιώθω σκληρούς πούτσους μέσα μου. Κι αυτό σε τρελαίνει ακόμα περισσότερο. Συνεχίζω με ναζιάρικη φωνή την περιγραφή της φαντασίωσης. Σύντομα έχεις χύσει για δεύτερη φορά.
Κλείνοντας το τηλέφωνο νιώθω μια απέραντη ικανοποίηση για το κατόρθωμά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: