Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2007

merenda

Θέλω να σ' εξιτάρω...
Το σενάριο της ημέρας είναι ένα απίστευτο τσιμπούκι.
Σου περιγράφω το πως σου κατεβάζω παντελόνι και εσώρουχο αργά αργά.
Θέλω απίστευτα να πάρω τον πούτσο σου στο στόμα μου αυτή τη στιγμή, αλλά πρέπει να αρκεστώ στη φαντασίωση.
"Για να σε βασανίσω ακόμα περισσότερο, αλείφω τον πούτσο σου με ζεστή μερέντα. Και μόνο με την επαφή αυτή καυλώνει άγρια.
Αρχίζω να μαζεύω απαλά τη μερέντα με την άκρη της γλώσσας μου από τη βάση προς τα πάνω. Όταν έχω ήδη "καθαρίσει" αρκετά το μεγαλύτερο μέρος του προχωράω στο πουτσοκέφαλό σου, στην αρχή παίζοντας με τη γλώσσα μου και σιγά σιγά αρχίζω να το πιπιλάω.
Καθώς νιώθω τον πούτσο σου να σκληραίνει ακόμα περισσότερο, τον ρουφάω ολόκληρο και πλέον σπαρταράει μέσα στο στόμα μου... Μμμμμμμ... Μερέντα, σάλιο κι ένας υπέροχος, καυλωμένος πούτσος... Απίστευτος συνδυασμός αίσθησης και γεύσης... Αλλά μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερος!
Καρφώνω τα νύχια μου στους γλουτούς σου και τον ρουφάω ολόκληρο, όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο έντονα, ενώ εσύ βογγάς από την καύλα. Επιμένω μέχρι ν' ακούσω την ανάσα σου να κόβεται και να νιώσω το απότομο τίναγμα του πούτσου σου. Χύνεις άγρια στο στόμα μου και η γεύση σου ανακατεύεται με τη μερέντα... μμμμμμμμμμ..."
Περιττό να σου πω ότι και μόνο που το γράφω, τα αποτελέσματα είναι εξίσου θεαματικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: