Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2007

nights in purple satin

Μια πρόστυχη φαντασίωση σε μωβ σατέν. Ένα μικροσκοπικό στρινγκ που δεν έκρυβε ιδιαίτερα πολλά κι ένα τριγωνικό σουτιέν με μια σειρά στρας στην πλάτη.
Δεν πίστευες στα μάτια σου την πρώτη φορά που με είδες μ' αυτά. Στα είχα στείλει σε φωτογραφία, αλλά η απόδοση αυτή ήταν φτωχή μπροστά στην πραγματικότητα...
Μπήκα στο δωμάτιο φορώντας τα και άρχισα να σου τρίβομαι. Δεν χρειάστηκε και πολύ για να σε καυλώσω. Άγγιζες μία το απαλό ύφασμα και μία εμένα, προχωρώντας σιγά σιγά στα ελάχιστα που μάταια προσπαθούσε να κρύψει.
Ανέβηκες πάνω μου κρατώντας τη σαντιγύ και καρφώνοντάς με με ένα απίστευτα καυλωμένο βλέμμα. Μου έβγαλες το σουτιέν και άρχισες να πιπιλάς τις ρώγες μου που είχαν ήδη σκληρύνει από την επαφή με την παγωμένη σαντιγύ. Ενώ δάγκωνα τα χείλη μου από την ηδονή, παραμέρισες το στρινγκάκι και άρχισες να παίζεις με το υγρό μουνάκι μου, ενώ έγλυφες τη σαντιγύ από σχεδόν ολόκληρο το σώμα μου.
Κάπως απότομα, τράβηξες το δείγμα εσωρούχου και μου το έβγαλες. "Γύρνα στα τέσσερα" πρόσταξες. Υπάκουα, γύρισα και σου τούρλωσα τον κώλο. Ένιωσα τη σαντιγύ ν'ακολουθεί τη σχισμή από την κωλοτρυπίδα μέχρι το μουνάκι μου. Για λίγα βασανιστικά δευτερόλεπτα έμεινες να κοιτάς το έργο σου. Έπειτα η γλώσσα σου διέτρεξε αυτή τη διαδρομή, κάνοντάς με να τρέμω καθώς μάζευε τη σαντιγύ ανάμικτη με τα υγρά μου.
Αφού με "βασάνισες" για αρκετή ώρα ακόμα, μπήκες μέσα μου άγρια, ξεσκίζοντας το απίστευτα καυλωμένο μουνάκι μου με τον πούτσο σου και παίζοντας με την -τότε- παρθένα κωλοτρυπίδα μου με τα δάχτυλά σου...
Τα καυτά σου χύσια στο δέρμα μου υπέγραψαν το προσωρινό τέλος εκείνης της βραδιάς...

Δεν υπάρχουν σχόλια: