Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2007

the beginning: white dreams

Έμεινες έκπληκτος όταν, βγαίνοντας από το μπάνιο με είδες να σε περιμένω ξαπλωμένη στο κρεβάτι φορώντας τα. Κι ας τα είχαμε διαλέξει μαζί. Ήταν υπερβολικά αθώο για τα σχέδιά μας εκείνο το λευκό, σχεδόν νυφικό, σετάκι.
Είχες μείνει και με χάζευες μονολογώντας, ενώ άλλαζα στάσεις κοιτώντας σε στα μάτια. Τα κωλομέρια μου έδειχναν προκλητικά κάτω από το διαφανές νεγκλιζέ που μόλις τα χάιδευε, ενώ το στρινγκάκι χωνόταν ακόμα πιο προκλητικά ανάμεσά τους, ήδη μουσκεμένο.
Καθώς έσκυψες πάνω μου, μια ιδέα που στριφογύριζε αρκετές μέρες στο μυαλό μου βρήκε την ιδανική της πραγμάτωση.
"Πάρε τη φωτογραφική!"
Ήσουν διστακτικός μόνο για ένα λεπτό. Όσο υπήρξα κι εγώ ντροπαλή...
Στην αρχή καθόμουν μαζεμένη, αλλά χωρίς να έχω σταματήσει να σε καρφώνω με το βλέμμα μου. Καθώς μου έδινες οδηγίες, όλο κι έπαιρνα θάρρος. Δεν άργησα να πάρω τη στάση που ήξερα ότι θα σε καυλώσει περισσότερο, κοιτάζοντάς σε με τον πιο πρόστυχο τρόπο. Χωρίς να σταματήσεις να με φωτογραφίζεις, πλησίασες κι άρχισες να τρίβεις τον σκληρό σου πούτσο στον κώλο μου.
"Κοίτα να τραβήξεις καλά πλάνα", σου ψιθύρισα κι έμεινες ξανά έκπληκτος, αφού μόλις συνειδητοποίησες το πόσο είχα σκοπό να το τραβήξουμε στα άκρα. Μπήκες μέσα μου παραμερίζοντας το λευκό κορδονάκι και τραβούσες τον πούτσο σου να με γαμάει περήφανα στα τέσσερα, φλερτάροντας ταυτόχρονα με την κωλοτρυπίδα μου που ήταν σε πρώτο πλάνο.
Αλλάζοντας στάση, σου πήρα τη μηχανή από το χέρι.
"Παίξε τον πούτσο σου!!!"
Ανταποκρίθηκες υπάκουα στην προσταγή, γνωρίζοντας ότι θ' ανταμοιφθείς ανάλογα. Αφού σε έβγαλα αρκετές φωτογραφίες, σου ξαναέδωσα τη μηχανή και πλησίασα τον πούτσο σου. Σκούπισα με την άκρη της γλώσσας μου τις πρώτες σταγόνες σπέρματος και συνέχισα ρουφώντας τον ολόκληρο, ενώ εσύ δεν σταματούσες να με φωτογραφίζεις.
Μετά από ατελείωτα παιχνίδια και τα αποτελέσματά τους αποτυπωμένα σε δέρμα και μνήμη, ολοκληρώσαμε το πρώτο μας άλμπουμ...
(να τα χιλιάσουμε μωρό μου!!!)

Δεν υπάρχουν σχόλια: