Δευτέρα 1 Οκτωβρίου 2007

in your place

Ανεβήκαμε με χίλιες προφυλάξεις, μη μας πάρει κανένα μάτι. Με το που κλείδωσες την πόρτα και καθίσαμε, άρχισες να με χαϊδεύεις ανυπόμονα, ενώ πετούσα ένα προς ένα τα ρούχα μου.
Γρήγορα καταλήξαμε στο κρεβάτι, αλλά ακόμα και το πιο άγριο γαμήσι, για μας είναι τελείως συμβατικό...
Σε τράβηξα στο μπάνιο. Ο μεγάλος καθρέφτης κάλυπτε το οπτικό πεδίο που μας ενδιέφερε. Ακούμπησα τα χέρια μου στον νιπτήρα και σου γύρισα πλάτη. Με κάρφωσες με δύναμη, ενώ κοιταζόμασταν στα μάτια απ' τον καθρέφτη. Κοιτούσα μια εσένα και μια τον πούτσο σου να μπαινοβγαίνει ασταμάτητα στο μουνάκι μου και καύλωνα ακόμα περισσότερο, όπως κι εσύ.
Συνεχίσαμε στο πάτωμα του σαλονιού, μ' εμένα να κάνω ξέφρενα ιππασία καθισμένη πάνω σου, ενώ είχαν ήδη περάσει ώρες που δεν είχες βγει από μέσα μου. Στάζαμε ολόκληροι από τον ιδρώτα και την καύλα, οπότε χρειαζόμασταν έναν δροσιστικό επίλογο... Χωθήκαμε στο ντους και πασαλείψαμε ο ένας τον άλλο αφρόλουτρο. Τριβόμουνα πάνω σου άγρια, δεν ήξερα αν ήθελα πιο πολύ να συνεχίσεις να με γαμάς ή να σε πάρω στο στόμα μου. Ήξερα όμως τί θα σε καυλώσει περισσότερο...
Έσκυψα και πήρα τον πούτσο σου στο στόμα μου, ρουφώντας τον με μανία και γλύφοντας το κεφαλάκι του με την άκρη της γλώσσας, όπως λατρεύω. Όταν πλησίαζες και πήρες την κατάσταση στα χέρια σου δεν σηκώθηκα, αψηφώντας την προειδοποίησή σου. Με ρώτησες αν είμαι σίγουρη, είπα "φυσικά" κι έκλεισα τα μάτια καθώς τελείωνες στο πρόσωπό μου με τρελά βογγητά... Όταν ξανάνοιξα τα μάτια με κοίταξες έκπληκτος για το "δωράκι" μου. Και που να ήξερες πόσα ακόμα θα επακολουθούσαν...
Χμμμ....... Ξέρεις, έχουμε αφήσει ακόμα την κουζίνα και το γραφείο...

Δεν υπάρχουν σχόλια: