Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2007

a good-bye gift

Ήθελα να σου αφήσω κάτι να με θυμάσαι...
Δεν φανταζόσουν ποιο θα ήταν το αποχαιρετηστήριο δώρο μου, δεν πήγαινε καν το μυαλό σου...
Ήρθες και με πήρες απ' τη δουλειά νωρίτερα απ' ό,τι είχες πει. Περπατήσαμε μαζί ως το ξενοδοχείο, αφού πρώτα κάναμε έναν μικρό κύκλο...
Κλειστήκαμε στο μαύρο δωμάτιο με το στρογγυλό κρεβάτι και τους καθρέφτες... Ούτε παραγγελία να το είχαμε κάνει;)
Πήρα τον πούτσο σου στο στόμα μου και τον έγλυφα με λατρεία. Δεν θυμάμαι πίπα μεγαλύτερης διάρκειας...
Παράλληλα, τα δάχτυλά σου είχαν διεισδύσει στην κωλοτρυπίδα μου και έπαιζες μαζί της χωρίς να ξέρεις τί θα επακολουθούσε...
Θυμήθηκα τη φάση των διακοπών, που μετά από 3 οργασμούς σχεδόν σου φώναζα ότι θέλω να μου γαμήσεις τον κώλο, αλλά το αφήσαμε στη μέση...
Όσο πιο άγρια σου ρούφαγα τον πούτσο, τόσο πιο δυνατά έπαιζες με τα δάχτυλά σου μέσα μου...
Σε κοιτούσα στα μάτια σε όλη τη διάρκεια. Κάποια στιγμή τράβηξα τα δάχτυλά σου και σε κοίταξα με νόημα...
"Γιατί δεν τα αντικαθιστάς με κάτι άλλο;"
Δεν χρειάστηκε να το ξαναπώ...
Χρειάστηκε όμως αρκετή κρέμα κι ακόμα περισσότερο ζόρισμα... Αλλά τα καταφέραμε...
Παράξενη αίσθηση, διαφορετική...
Η πρώτη πραγματική διείσδυση...
Χωρίς πολλές κινήσεις, αλλά με απίστευτη καύλα...
Μου φιλούσες τον λαιμό και κοιταζόμασταν στον καθρέφτη για να το πιστέψουμε. Μια φωτογραφία μας έπεισε και μας καύλωσε ακόμα παραπάνω...
Όταν γυρίσεις, ελπίζω να μη σου φανεί κοινότυπο το να σου ξανακάνω το ίδιο δώρο... πολλές φορές...

1 σχόλιο:

rena είπε...

λατρεύω αυτό το μπλογκ
apisteutes istories
diavaste kai tis istories ths dikhs mou kaulas
http://nowhere-never-girl.blogspot.com/