Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

breakfast in bed

Ανέβηκα πάνω σου και σου ψιθύρισα "ξύπνα μωρό μου..."
Άνοιξες τα μάτια σου κι έμεινες να με κοιτάζεις.
Το πρώτο πράγμα που είδες ήταν το μακιγιάζ. Μαύρα μάτια-κόκκινα χείλη.
Σιγά σιγά κατέβασες το βλέμμα και πιο κάτω. Κοίταξες τα κόκκινα εσώρουχα κι ένιωσες τις δερμάτινες μπότες ν΄ αγγίζουν τα πλευρά σου.
Δεν έμεινες για πολύ με το απορημένο και έκπληκτο βλέμμα. Με σήκωσες και πήρες τη φωτογραφική. Με έστησες στον τοίχο κι άρχισες να με φωτογραφίζεις με μανία.
Επόμενη στάση μια πολυθρόνα. Κάθησα πάνω σου και σου κατέβασα το μποξεράκι φανερώνοντας τον ήδη καυλωμένο πούτσο σου που αμέσως πήρα στο στόμα μου και τον γέμισα κόκκινο κραγιόν. Παραμέρισα το μικροσκοπικό κόκκινο στρινγκάκι κι άρχισα να παίζω με την κλειτορίδα μου λίγο πριν τον πάρω βαθιά μέσα μου...
Η συνέχεια δόθηκε στο κρεβάτι,με μια άτυχη προσπάθεια παραβιάσης της κωλοτρυπίδας μου γιατί πονούσα υπερβολικά...
Αλλά έπονται ακόμα καλύτερα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: