Παρασκευή 29 Αυγούστου 2008

be careful what you wish for... Master...

Έχουμε γυρίσει σχεδόν τρέχοντας στο ξενοδοχείο από τη θάλασσα...
Μ' έχεις ήδη πάρει άγρια μια φορά στο ντους, ενώ μύριζα ολόκληρη βανίλια κι έτριβα τον κώλο μου στον πούτσο σου για να σε καυλώσω ακόμα περισσότερο...
Τέλειωσες σχεδόν ουρλιάζοντας στο πρόσωπό μου, ξεπλύθηκες και μ' άφησες να γλείφω το σπέρμα σου που κυλούσε πάνω μου...
Δεν μου αρκούσε όμως.
Ήρθα και ξάπλωσα δίπλα σου και σου ξεκούμπωσα το μποξεράκι. Δεν είχαν περάσει παρά ελάχιστα λεπτά, αλλά δεν σε είχα χορτάσει...
Με κοίταξες παραξενεμένος, αν και δεν ήταν σπάνιο φαινόμενο...
Φίλησα τον πούτσο σου και σε κάρφωσα στα μάτια λέγοντας "Ικανοποιήθηκε ο αφέντης μου;"
Την έκπληξη διαδέχτηκε μια λάμψη στο βλέμμα σου.
"Η πιστή σου σκλάβα ζει για την καύλα σου και μόνο, αφέντη μου", συνέχισα, χωρίς να κατεβάσω τα μάτια μου.
Δεν χρειάστηκες πολύ ακόμα...
Σε ελάχιστο χρόνο ο πούτσος σου έμπαινε και πάλι άγρια στο μουνάκι μου...
Κι ικανοποίησε απόλυτα την πιστή σου σκλάβα γι ακόμα μια φορά...

Δεν υπάρχουν σχόλια: