Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2008

Creampie

Καύλα μου εσύ...
Το πούρο μου θυμίζει τη γεύση σου και μου φέρνει στο μυαλό απίστευτα αισθησιακές σκηνές...
Μιας κι έχω χάσει ήδη τη ροή και έχουν μείνει υπερβολικά πολλές στιγμές που περιμένουν έναν από τους δυο μας να τις γράψει, θα γυρίσω πάλι τον χρόνο πίσω.

Καλοκαίρι 2008, σ' ένα ήσυχο μέρος, που δεν προσέφερε ιδιαίτερα πολλές συγκινήσεις, έξω από το σπίτι τουλάχιστο. Εντός των τειχών γράφτηκε ιστορία...
Ένα από τα μεσημέρια που βαρέθηκα να πάμε οπουδήποτε κι έτσι το περνάμε στον καναπέ βλέποντας ντοκυμανταίρ.
Ξέρεις ότι δεν μπορώ να μείνω πολύ ώρα στην αγκαλιά σου χωρίς ν'αρχίσω να σου τρίβομαι...
Έτσι ακριβώς έγινε κι αυτή τη φορά.
Εκμεταλλευόμενη τη νωθρότητα της ώρας, σύντομα βρέθηκα από πάνω σου, παίζοντας ταυτόχρονα με τον πούτσο σου και το μουνάκι μου. Είχα πολύ "κακά" σχέδια, αλλά δεν στο έδειχνα.
Σ' αυτόν τον καναπέ είχαμε ήδη κάνει τα χειρότερα, δεν ξέρω τί είδους έμπνευση μας προσέφερε, αλλά είχε σχεδόν ποτίσει από τα υγρά μας...
Μετά από μια καλή "περιποίηση" με τη γλώσσα και τα χείλη μου, κάθησα πάνω σου ανάποδα, έτσι ώστε να βλέπεις τα κωλομέρια μου να χοροπηδάνε πάνω σου, καθώς ο πούτσος σου μπαινόβγαινε στο μουνάκι μου με σταθερό ρυθμό.
Καθώς σε ένιωθα όλο και πιο σκληρό μέσα μου επιτάχυνα. Στην τηλεόραση έπαιζε ακόμα το ντοκυμανταίρ που βλέπαμε προηγουμένως, χωρίς όμως να του δίνει κανένας σημασία...
Καταλάβαινα ότι πλησίαζε το τέλος. Τα βογγητά σου γίνονταν όλο και πιο πνιχτά, η ανάσα σου πιο κοφτή καθώς μου ψιθύριζες "σταμάτααααααααα...".
Ήταν ήδη αργά όμως...
Καθώς σηκώθηκα, τα καυτά σου χύσια έσταζαν από το μουνάκι μου στην κοιλιά σου.
Με κοίταξες ξέπνοος και έκπληκτος καθώς κατευθύνθηκα στο μπάνιο για να ξεπλύνω τα κατορθώματά μου...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

www.arelis.gr
περιεχει ερωτονομικον με τις πιο τολμηρες σεξουαλικες φαντασιωσεις